Harcama Kartı

İşletmenize gelen müşterileriniz veya personeliniz, işletme içinde değişik yerlerde harcama yapıyor olabilirler.Bu da çoğu zaman kontrolü zor ve maliyeti yüksek sistemlerin kurulmasını gerektirir. Hatta çoğu zaman da aksaklıklar yaşanmasına neden olabiliyordur. Bu şekilde karşılaşılan sorunları çözmek için Harcama Kartı en uygun yöntemlerden biridir.

Müşteriniz veya personeliniz işletmeye girişinde kendisine tahsis edilen harcama kartını alır,içeride değişik yerlerde harcama gerçekleştirir. Çıkış yapacağı zaman kartını sisteme okuttuğu anda içeride yaptığı harcamaları görebilirsiniz ve ödenmesi gereken tutarı tahsil edersiniz. Böylece içeride harcama yapılabilen her yerde ayrı ayrı nakit veya kredi kartı işlemlerinden veya adisyonların teker teker toplanmasından kurtulursunuz. Müşteriniz ve personeliniz sadece kartını geçirir ve her şey otomatik bir şekilde hesaplanır.

Bu sistem aynı zamanda ön ödemeli sistem olarak kullanılabilir. Kişinin kartına belirli bakiye önden yüklenir, kişi daha sonra bu karttaki bakiyeyi kullanır.Bu bakiye kontör kart sistemiyle harcanmış olur.




Bu İçeriği Paylaş