Personel Kartı

Personel kartları vasıtasıyla çalışanların işe geliş ve çıkış zamanlarını kusursuz bir şekilde kontrol altına alabilirsiniz.

Her çalışanınıza tahsis ettiğiniz kartlar ile hangi çalışanınız hangi gün ne zaman işe giriş yapmış hangi zamanda işten çıkmış..Tüm bu bilgiler saniyeler içinde karşınızda olur.

Böylelikle siz de çalışanlarınız hakkında çok daha kolay bir şekilde bilgi toplamış olursunuz. Dilerseniz bu kartları sadece yaka kartı gibi kimlik belirten kartlar olarak kullanabilrsiniz. Böylelikle siz ve müşterileriniz karşısındaki personelin kim olduğunu ve hangi görevle sorumlu olduğunu öğrenebilirler.

Daha detaylı bilgi için, lütfen 0 216 759 46 50 pbx numarasından danışma hattımızı arayınız.




Bu İçeriği Paylaş